Mikroskopijne literki na wydruku z Konquerora

Witam.

Na wydruku z Konquerora mam bardzo małe litery (wielkość tak 6-7
punktów), mimo że na ekranie są poprawnej wielkości. Czy ktoś mi
podpowie, jak je zwiększyć? Nie chcę zmieniać wielkości czcionek
wyświetlanych na ekranie, bo są w porządku, a tylko na wydruku.

Konqueror był moją ostatnią nadzieją na przeglądarkę internetową
prawidłowo drukującą strony (wszystkie zawarte w Debianie przeglądarki
oparte na Gecko, czyli Mozilla, Firefox, Epiphany, Galeon, drukują
przerwy za wszystkimi polskimi znaczkami, przez co wydruk staje się
nieczytelny).

Debian 3.1 "Sarge", KDE 3.3.2.

Pozdrawiam
Roman