Re[2]: co powiecie na to...?

Witaj Wojciech,

W Twoim liście datowanym 17 lutego 2005 (12:39:47) można przeczytać:

WF> A jakie masz prawa dostepu do tego katalogu w apachu ustawione?

to nie jest katalog tylko handler w httpd.conf jak server-status
apacha

<Location /throttle-status>
SetHandler throttle-status
</Location>

WF> A moze by tak snifferek? Wtedy dokladnie widac, czym sie zapytania
WF> roznia...

chyba tylko tka mozna cos sprawdzic nie mam innych pomyslow :D bede
szukac tego ducha

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras