Re: VMware + dźwięk (/dev/dsp busy)

On Thursday 17 February 2005 10:14, Mateusz Linda wrote:
> witam!
>
> Czy ktoś używa VMware pod KDE czy też pod innym menadżerem i nie dostaje
> komunikatu podczas uruchamiania VM (w moim przypadku WinXP) : Failed to
> open sound device /dev/dsp : device or resource busy.
Miałem podobny problem, ale z usb. Chodziło o to że gdy miałem urządzenie usb
i włączałem je pod linuxem, a potem przechodziłem na windę to dostawałem taki
komunikat (po ponownym podlczeniu kabelka, inaczej w ogóle go nie widział).
Tutaj rozwiązaniem było wywalenie odpowiedniego modułu z jądra (modprobe -r),
ale nie wiem jak to rozwiązać w przypadku dzwięku. (ja dzwięku nie używam pod
vmware). Może to naprowadzi Cię na rozwiązanie ...

Bartek