Imwheel nie działa ?!

witam!

Ostatnie 2 dni spedzilem na próbie uruchomienia akceleracji 3d dla radeona,
tylko po to żeby sie dowiedzieć że na LCD podlaczonych zlaczem DVI sterowniki
w obecnej wersji nie dzialaja... Do rzeczy, musialem zmienić XF86Config-4
żeby otrzymać zwykly sterownik ATI. Myszkę mam opisaną teraz w taki sposób :

Section "InputDevice"
 Identifier "Configured Mouse"
 Driver  "mouse"
 Option  "CorePointer"
 Option  "Device"          "/dev/input/mice"
 Option  "Protocol"          "MouseManPlusPS/2"
 Option  "Emulate3Buttons" "true"
 Option  "ZAxisMapping"  "4 5"
EndSection
(Myszka na USB)
Nie wiem czemu ale przewijanie mi nie działa. Instalowalem system z tej
sieciowej instalacji i przewijanie było tam od razu. Teraz ,jako że po
zmianie XF86Config-4 nie działało mi ono, to zainstalowałem imwheel'a.
Poustawiałem go wg www.debianusers.pl i nic...
Moim zdaniem nie ma to w sumie nic do ustawień myszki tylko coś sie musiało
zepsuć, tylko sam nie wiem co ? Czy ta instalka sieciowa Debiana ma rowniez
imwheel'a ?

Pozdrawiam,
ML