Re: auto negotiation sarge 3c59x (dlugie)

On Tuesday 15 of February 2005 09:02, Wojciech Firlej wrote:
> Czesc Grupo,
>
> mam maly problemik - polaczenie router-server nie chce mi dzialac na
> 100baseTx-FD. Sprawdzalem juz router (ssr2000 cabletrona), kabel - sa na
> 100% sprawne. Jesli na routerze ustawie na sztywno 100full, to link
> znika. Jesli mam ustawione na auto, to mam na interface bledy.

Miałem sporo takich błędów u siebie w sieci i zwykle polega to na tym że oba
urządzenia muszą być ustawione tak samo, tzn albo oba mają włączoną
autonegocjacje, lub oba ustawione na sztywno np 100BaseTx-FD.
Sprawdź czy na obu masz tak samo.

pozdrawiam
Krzysiek