Re: Kilka pytań o jądro 2.4.29

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mateusz napisze:

> A co konkretnego trzeba zainstalować ?
> apt-get install [...]

> alsa-base alsa-source alsa-driver alsa-lib libasound2
  na pewno, tak, raczej nie, nie wiem co to, tak

  +alsa-utils

> Czy może coś jeszcze ? Wtedy ALSA uruchamia się automatycznie przy starcie
> systemu ?

Powinna - albo za ładowanie modułów odpowiedzialny jest
/etc/init.d/alsa (do niedawna w SIDzie, czyli w woodym
raczej na 100%) lub hotplug.

Przykłady plików konfiguracyjnych dla każdej z karty znajdziesz na
www.alsa-project.org a chyba i najnowsze wersje pakietów same je generują.
To jest konfiguracja modułów więc choć zwykle znajduje się
w /etc/alsa/modutils (modules, whatever), to powinna być podlinkowana
do /etc/modutils a potem powinno być wydane polecenie update-modules.

> Można wtedy np : w KDE ustawić sobie sound source -> ALSA ?
> Zielony jestem,a  jeżeli chodzi o ALSĘ to już w ogóle ;)

Przypuszczam, że "z pewnością tak", choć nie używam kde :)

> Dziękuje za informacje!

Po zainstalowaniu alsa-source wydajesz polecenie:
make-kpkg modules_image, albo, w razie kłopotów, jakoś tak:
make-kpkg --config oldconfig kernel_image modules_image

Jacek Kawa    **Always the dullness of the fool is the whetstone
            of the wits.** [William Shakespeare, 'As You Like It']