Re: 2.6.10 - kilka pytań

> niestety, usługa discover wlasnie sluzy do detekcji sprzetu. jesli chce
> ci sie pobawic mozesz poszukac
> co powoduje takie zachowanie (tak w zasadzie to trzeba by to zrobic i
> zglosic bug'a do developerow).
Czyli dopóki nie bede nic zmieniał ze sprzętem to mam spokój ? Prawdę mówiąc,
to chyba trochę za zielony jestem jeszcze, żeby sprawdzić co nie gra i
zgłosić buga - mam nadzieje ze nie tylko ja miałem taki problem i zostanie on
rozwiązany w przyszłych wersjach jądra. Gdyby mi kiedyś przyszło z powrotem
tego discover'a wrzucić to to również się jakoś robi przez update-rc.d ?

> jak wywalisz discover to sprawe detekcji sprzetu zalatwiasz poprzez
> wpisy w /etc/modules i /etc/modprobe.d/*
> wiekszosc rzeczy ustawi sie sama za pomoca dolaczonych programow (trzeba
> je tylko odpalic) np:
> alsaconf, sensors-detect.
modprobe.conf wygenerowałem /sbin/generate-modprobe.conf podczas działania
mojego 2.4.29. Dodałem też do niego linijkę include /etc/modprobe.d/ więc
powinno wszystko być - na razie wszystko działa pięknie.

jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc !
ML