Kilka pytań o jądro 2.4.29

Witam!

Przy ładowaniu systemu dostaję kilka takich komunikatów :
Skipping unavailable/built-in e1000 module
Skipping unavailable/built-in <nazwa> module
Nie za bardzo rozumiem o co tutaj chodzi ? Przecież ten moduł powinien być ?

Mam też coś takiego :
usbdevfs : remount parameter error.
W fstabie mam takie wpisy :
none   /proc/bus/usb usbdevfs  devuid=0,devgid=103,devmode=0660   0     0
proc   /proc       proc     defaults                                     0   0
Jest to robione zgodnie z opisem do programu libgphoto, aby aparat działał ;).
Tutaj również nie wiem o co tutaj chodzi...

Są to rzeczy z gatunku tych które nic nie robią, pytam z czystej ciekawości.

Miałbym też jeszcze jedną wielką prośbę ! Czy zna może ktoś jakiś dobry
tutorial do ALSY ? Może jakiś pod Debiana ? Skype'a by się chciało poużywać
pod Debianem a OSS nie działa mi na full duplex'ie. Niestety, musze poczekać
na przesiadkę na 2.6, bo 2.6.10 kopie się u mnie, mam nadzieje ze poprawią to
i owo.

Z góry dzięki za pomoc,
ML