Re: 2.6.10 - kilka pytan

Rzeczywiście kiedy piszę init 0 to system sie wyłącza aż do
Deactivating swap...
i tutaj się zacina :( Pozostaje tylko ręczne wylaczenie kompa. Dalej
halt,reboot,poweroff nie dzialaja.
Z jądra wywaliłem APM, jest tylko ACPI. Zainstalowałem acpid. Mysle jednak że
to wina systemu, ponieważ to on powinien przeprowadzić zakanczanie procesów,
a części ACPI powinna tylko wylaczyc komputer? Czy też może się mylę ?

Hmm w jądrach 2.6* jest discover, prawda? I to on przeprowadza detekcję
sprzętu? U mnie jest przy bootowaniu
Detecting hardware... i tutaj też się zacina. Znaczy ja uważam że się tnie
ponieważ czekam 15 minut i nic się nie dzieje? a może potrzeba przy najmniej
1h ;) ?  Tak na serio to może komuś działało to długo za pierwszym razem i
potem już było szybciej, a ja cisnę ctrl+c i potem sie dziwie ze nie chodzi ?
Może system czegoś nie wykrywa i stąd moje problemy ?

Jeszcze przy bootowaniu przed samą inicjacją demonów dostaję :
modprobe : FATAL : Error running install command for serial.
/dev/ttyS0 : no such device or address.
Może ma to coś do czynienia z tym całym zamieszaniem ?

Eh, mam nadzieje ze nie przyjdzie mi po prostu czekać na późniejsze wersje
2.6...

pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi!
ML