Re: Re : 2.6.10 - kilka pytan

Witam.
Czy wydanie jedynie reboot dziala? U mnie zdarza sie,
ze niekiedy pod Gnome gdy klikne w start --> uruchom ponownie
komputer po OK przestaje reagowac na mysz i wtedy
ja daje ctrl+alt+f1 i loguje sie na konsoli jako zwykly uzytkownik i
podaje reboot. POzatym moze poprobuj shutdown -h now
Pozatym moze cos wiecej manuale powidaza man reboot i man shutdown
Rzeczywiscie ten problem trzeba jak najwczesniej rozwiazac.

Eh, niestety nic nie działa. shutdown/reboot z KDE nic nie daje oraz shutdown/reboot/ctrl+alt+del również. Ani jako zwykły użytkownik, ani jako root. Może coś blokuje system przed wyłączeniem ? Za to oczywiście fsck jak wykryje mi za dużo bledow na dysku to robi sobie AUTOMATIC REBOOT i wszystko gra... Również raz kiedy było za dużo błędów i ręcznie musiałem odpalić fsck i je naprawiać to jak już skończyłem to reboot działał normalnie... strasznie dziwna sprawa...