Re: Java SDK

> Ale to nie odinstalowuje starej Javy :)

Wiem, wiem ;) Stara java nie miała skryptu od odinstalowania więc wywaliłem ją
ręcznie. Mam jeszcze jedno pytanie. Dodałem do /etc/profile takie linijki :

# Java SDK Path
export JAVA_HOME=/usr/local/lib/jdk1.5.0_01/
export PATH=$PATH:$JAVA_HOME/bin/

Teraz normalnie poza X'ami działa mi java,javac itd. Ale w X'ach w konsoli ani
rootowi ani normalnemu uzytkownikowi nie znajduje tych komend. Dopiero po
wpisaniu :
$ source /etc/profile
wszystko działa. Prawdę mówiąc nie wiem o co chodzi ? nie powinno tego być w
konsoli bez wpisaywania tej linijki ?

ML