Re: serwer, ruter, domena - kilka pytan

On Wed, 2005-02-09 at 16:40 +0100, whateva wrote:
> no i teraz pytania, nigdy nie stawiałem tak dużego serwera, do tej pory
> tylko ruter wraz z serwerem pocztowym na qmailu i serwer www.
> 1. jaki debian będzie lepszy woody czy sarge?
> 2. jaki pakiet na serwer proxy, chodzi o to aby można było dokładnie
> śledzić kto co przegląda i ewentualnie potem blokować określone strony.
> 3. jak udostępnić program fakturowy na zewnątrz sieci lokalnej, program
> jest pod windowsa, i podobno może pracować jak go udostępnia samba.
> 4. i czy jak ustawię sambe do pracy w domenie, to czy użytkownik
> [...]

ja bym rozlozyl prace na 2 servery (debian sarge) - dostepowy z proxy
(squid i dansguardian), a drogi do dns, poczty, www, samba (jako domain
controller). Polecam uzycie LDAP, bo mozna jednoczesnie zarzadzac
uzytkownikami maila i domenki...
tutoriali do tego jest pelno...

Z tymi profilami to powinienes poczytac cos o plikach .pol (czy jakos
tak...) w windowsie NT...

Pozdrowienia

Wojtek