serwer, ruter, domena - kilka pytań

Witam wszystkich
Mam kilka pytań takich narazie ogólnych.
zacznę od opisania problemu.
Mam postawić serwer linuxowy, który ma mieć za zadanie:
1. udostępniać internet
2. służyć jako serwer proxy
3. służyć jako serwer www dla sieci lokalnej
4. serwer mailowy
5. serwer domeny (chyba tak się to nazywa)
6. ma posiadać baze danych klientów
7. udostępniać program fakturowy dla sieci lokalnej i 2 filii z 2 różnych miast.

no i teraz pytania, nigdy nie stawiałem tak dużego serwera, do tej pory tylko ruter wraz z serwerem pocztowym na qmailu i serwer www.
1. jaki debian będzie lepszy woody czy sarge?
2. jaki pakiet na serwer proxy, chodzi o to aby można było dokładnie śledzić kto co przegląda i ewentualnie potem blokować określone strony. 3. jak udostępnić program fakturowy na zewnątrz sieci lokalnej, program jest pod windowsa, i podobno może pracować jak go udostępnia samba. 4. i czy jak ustawię sambe do pracy w domenie, to czy użytkownik logujący się z pod windows 2000 nie zależnie z którego komputera, będzie miał zawsze swoje ustawienia pulpitu itp. i jak to zrobić.

więcej pytań narazie nie pamiętam :)
dzieki za wszelkie odpowiedzi i wskazówki
--

	share & respect

Poznaj swoja przyszlosc...
Kliknij >> http://link.interia.pl/f1847 <<<