Re: tragiczny transfer 50kB/s po LAN, ale tylko w jedna strone

On Wednesday 09 of February 2005 11:23, Marcin Bis wrote:

> Miałem podobny problem, z tym, że sytuacja była odwrotna (1MB na
> laptop/50kB z laptopa) na dużym komputerze był debian i win2k (i karta
> 3com). Połączone bezpośrednio.
>
> Pomogło wymuszenie half-duplex na _obydwu kartach_.

W naszej sieci też często występuje problem "dogadania" się urządzeń co do
tryby pracy, więc również proponuje przetestować ustawienia po obu stronach:
auto, 100baseT4, 100baseTx-FD, 100baseTx-HD, 10baseT-FD, 10baseT-HD.

Acha wydaje mi się, że urządzenia się nie dogadają to giną pakiety, im większe
tym więcej ich przepada.

pozdrawiam
Krzysiek.