Re: AntySpam

On Tue, 8 Feb 2005 10:24:37 +0100
"Tadeusz Prokocki" <tadeusz.prokocki@efekt.pl> wrote:

> witam,
> cz ktos z kolegow podzielilby sie dobrymi rozwiazaniami
> antyspamowymi mam zainstalowane spamassin
> ale nadal duzo tego spamu mimo ze juz
> ok 75% maili oznacza jako spam
> to nadal jest sporo bez oznaczen
> a mimo ze jest oznaczone to tez uciazliwe
> a nie mofe sie zdecydowac na kasowanie.
> Pozdrawiam

clamav + amavis-new + spamassassin z bayesian'em + razor + dcc i
praktycznie zero spamu i wirusów. Tylko bayesian wymaga naumienia go co
jest spamem a co nie
(http://wiki.apache.org/spamassassin/BayesInSpamAssassin).

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)utumno.pl          GG: 2786028      |