Re: kdm- powolny start

mons napisał(a):
> [...]
Objaw to oczekiwanie tak z 30-60sekund na wczytanie tapety i potem od
razu wczytuje sie welcome messge kdm. tak wiec, gdyby nie ten czas,
byloby ok. Jakies porady, co jest nie tak?
W tym czasie widze, ze dioda hdd mryga, a czasami swieci do
czerwonosci, wiec moze jest jakas defragmentacja do ext3?
Zastanawiam sie co moze byc nie tak, ale z moja wiedza, ciezko
cokolwiek znalezc... w googlesach znalazlem jedynie jakies info o tym
ay przepuscic zdalne logowanie dla wszystkich, ale ja tego nie chce...
Moze, a raczej napewno cos znajdziecie. THX.

A próbowałeś tego? Ja muszę to tak co 2mce zapuścić.

$ su -
$ dpkg-reconfigure fontconfig

--
/// Szymon Nieradka