kdm- powolny start

Witam,

Postanowilem zrobic update i z kde/kdm wersji 3.2.3 mam numerek
3.3.2(albo koncowka 1). Jest to Sarge.
Wpierw, przy pomocy apt-get updateowal sie tylko kde-core (czy jak to
sie zwie). Wersja kde i kdm byla podawana jako wczesniejsza, stad
pomyslalem, ze moze powolny start to wina roznych wersji. aptitude
zrobilem update kde/kdm i mam obecny. Jednak nadal mam to samo.
Nastepnie wywalilem kdm z purgem ale i to nic nie dalo. kde laduje sie
jednakowo szybko, tylko to kdm... (w startx nie widze roznicy).
Jak narazie, zaowazylem zmiane w tym, ze nie moge sie zalogowac jako
root przez kdm (to dobrze :)), wiec doszlo cos nowego. Na linuxie nie
znam sie za bardzo, ale debiana zainstlowalem. kernel to 2.6.9 jeszcze
z przed upgradu.
Objaw to oczekiwanie tak z 30-60sekund na wczytanie tapety i potem od
razu wczytuje sie welcome messge kdm. tak wiec, gdyby nie ten czas,
byloby ok. Jakies porady, co jest nie tak?
W tym czasie widze, ze dioda hdd mryga, a czasami swieci do
czerwonosci, wiec moze jest jakas defragmentacja do ext3?
Zastanawiam sie co moze byc nie tak, ale z moja wiedza, ciezko
cokolwiek znalezc... w googlesach znalazlem jedynie jakies info o tym
ay przepuscic zdalne logowanie dla wszystkich, ale ja tego nie chce...
Moze, a raczej napewno cos znajdziecie. THX.

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons                          mailto:mons@op.pl