Re: Vmware i Debian

On Thu, 03 Feb 2005 23:24:16 +0100, Mariusz Ufnal
<umariusz@bydgoszcz.home.pl> wrote:

> Ja pobrałem ze strony producenta. A można z innej? Pytam bo mnie
> zaciekawiło twoje pytanie. Czy naprawdę nie wiesz skąd można zassać???
duh... oczywiście zassałem sobie pewnego dnia ze strony producenta ale
ilośc bracketów która jest do wypełnienia mnie zniechęciła. poza tym
nie jest na dobrze znanej nam licencji a wszyscy tak jakoś sobie
chwalą :)
myślałem po prostu że dostępna jest gdzieś indziej. np. z jakiegoś
repoztorium rpmowego czy cuś.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz