Re: apache n00b..

On Thu, 03 Feb 2005 16:37:36 +0100, Tomasz Napierala
<zen@debian.linux.org.pl> wrote:

> A czym tu się zachwycać? Obejrzyj sobie kod tego i spróbuj poprawić
> cokolwiek. Takiego bajzlu to dawno nie widzialem.
> Ale swoja droga to sam  cholerstwa uzywam ;)
hmmm... na php sie w ogole nie znam ale kiedyś troche robiłęm w czystym C.
usiadłem i zrobiłęm własną stronkę bez używania kreatorów. jak dla
mnie cud miód.
Ale rzeczywiście musiałem przeczytać dobre howto ,co gdzie jest i do
czego sa niektóre pliki. Zawsze po debianowemu wole bawić się w
konfach :) przynajmniej wiem co mam.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz