Re: losowe strony sie nie otwieraja

On Thu, Feb 03, 2005 at 11:42:18AM +0100, Bartek wrote:
> Mam taka zagadke do rozwiazania. :)
> Mam debiana (sarge) stojacego jako firewall/brama do netu, czysta konsola. U
> siebie mam Suse linux. Wszystko dziala super, oprocz jednej rzeczy, nie
> otwieraja mi się losowe strony www. Naleza do nich (jak na razie dwie
> odkryte) Wikipedia (polska i angielska) oraz www.shoutcast.com .
> Dziwna sprawa, bo nie otwieraja sie na suse (i win98 na tym samym komputerze),
> a otwieraja się na lynx pod debianem.
> Od razu mowie że to nie dns, bo sprawdzalem.
> Pisze na ta listę bo to chyba cos z forward'em, ale nie chce sugerowac
> [...]

Zapewne masz NEO czy siakiegoś innego DSLa. A tym samym odwieczny problem
z MTU ;P

Pogooglaj za tym, bo rozwiązań na sieci jest mnóstwo i to zarówno dla
Linuksa jak i Windowsa.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska