Ciekawy cykl wykladow na Politechnice Gdanskiej.

Witam Wszystkich.
Przed chwilka dowiedzalem sie o ciekawym cyklu comiesiecznych wykladow
na
Politechnice Gdanskiej wioec pewnie najbardziej zainteresuja sie
uzytkownicy z Trojmiasta i okolic.  Najpierw podam cytat z innego watku.
> Subject: Re: Wyklad Sieci mity i fakty. - Bylo Re: [TLUG] Mount - problem
> Date: Thu, 03 Feb 2005 00:13:57 +0100
> From: Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl>
> To: tlug@linux.gda.pl
> Wojtek napisał.
> Witam.
> Wielkie dzieki. Cos wspanialego. :)
> W podanym linku wszystko co potrzeba. Wiadomo gdzie trafic.
> Chodzi o Audytorium I w ETI Nowa Elektronika. Tych wykladow
> wiecej. Dwa juz uciekly no ale coz trudno. Wyklady co miesiac
> w kazdy trzeci czwartek o godz 18 : 15 az do maja. Co prawda
> [...]

Wiec najwiecej wiadomosci na ten temat pod
http://www.eti.pg.gda.pl/Wyklady_otwarte.htm
Mozemy sie spotkac przy okazji nastepujacych wykladow.
17 luty.     Sieci komputerowe: mity i fakty.
17 marzec.   Programowalne układy cyfrowe czyli jak w
             5 minut wykonać własny układ scalony.
21 kwiecien. Co znaczy wiedzieć i czy komputery to potrafią.
19 maj.      Diagnostyka obrazowa czyli jak zajrzeć do wnętrza organizmu
ludzkiego.
Wszystkie o godz. 18 : 15 w audytorium I Wydzialu ETI.
Najblizsze nam tematycznie beda wyklady w lutym i kwietniu, jednakze i
przy okazji dwoch pozostalych rownioez mozemy sie chyba spotkac.
Bedzie wiecej o elektronice. JUz pod Linuxem coraz wiecej programow
dla elektronikow poczynajac od Eagle i dalej porzez duza grupke
symulatorow
ukladow elektronicznych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0