Re: voip

Cytat Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> z dnia Wed, 2
Feb 2005 00:59:41 +0100:

> bo telefon musi dzialac zawsze. niezaleznie od woli pani jadzi ktora
> może go wyłączyć lub nie. ogólnie o to chodzi.  Na pececie można
> postawić tylko gatekeepera lub cokolwiek w tym stylu.

Nawet jeśli na pececie jest Linux a pani Jadzia nie ma dostępu do
root'a? Wtyczkę fizycznie i tak każdy może wyciągnąć. Czy też słuchawkę
odłożyć. Mnie chodzi jedynie o minimalizację kosztów, co karta PCI
teoretycznie powinna umożliwić. :)

Jedyny problem to brak prądu częściowo załatwiany przez UPSy. A zapasowa
linia (w znaczeniu komórki) do nagłych potrzeb wystarcza. W końcu jak
często prądu nie ma.

--
Cyb.org