Re: voip

On Mon, 31 Jan 2005 23:25:32 +0100, Cyb.org <cyb.org@horisone.com> wrote:
> Cytat Dominik Juszczyk <djus@poczta.onet.pl> z dnia Mon, 31 Jan 2005
> 18:21:20 +0100:
>
> A robiłeś może podłączenie wewnątrz sieci dla stacjonarnych telefonów?
>
> Zastanawiam się nad tanim rozwiązaniem dla sieci w firmie w sposób:
>
> tel-|                  |-tel
> tel-+-VPN - inet - VPN-+-tel
> tel-|                  |-tel
>     +-asterisk - tepsa/netia
u mnie zastosowalem rozwiazanie :

Provider telekomunikacyjny (nie TEPSA :) ) - [przesyl ramkowany]
-----> MultiVoip 3010 (E1 to ethernet gateway) -----> Siec ethernet z
podlaczonymi telefonami IP

Z czego w sieci mam telefony IP (za gatekeepera robi gnugk) i telefony
zwykle, podlaczone np. do Cisco ATA 186 (zmiana analoga na ethernet)

Jesli chodzi i jakies pytania to moge pomoc.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz