Re: [OT]: co to ten "tudzież" (Było: Re: Graficzny Bootloader)

Dnia poniedziałek, 31 stycznia 2005 10:46, Marek Zakowicz napisał:
[...]
> Wg wspomnianego przez Ciebie słownika, "onegdaj" znaczy "przedwczoraj"
> (http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=40266).  Nie zauważyłem byś w ciągu
> ostatniego tygodnia poruszał na tej grupie czy to kwestię "tudzież", czy
> też innych zabytków naszego języka...
[...]

Tak. Dokładnie chodziło mi o przedwczoraj. Tylko nigdzie nie wspomniałem, że
zauważyłem ten błąd na d-u-p. To miał być przykład tego "geometrycznego
wzrostu".

Hm. Wątek jest całkowicie OT, więc przenosi się w czeluści rozmów
prywatnych...

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]