Re: Nie moge usunąć pliku - pomocy

On Sun, Jan 23, 2005 at 10:51:06PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:
> no przede wszystkim o dysk a potem o system plików. jak reiser (a
> polecam reisera bo ostatnio miałem z nim na prawde mase dobrych
> doświadczeń) to reiserfsck --check. zawsze dobrze sobie sprawdźić.

Jeszcze raz dzięki za info (właśnie wróciłem i nadrabiam zaległości),
system sprawdzałem fsck.ext3 i wygląda na czysty, natomiast czy to się
stało 'spontanicznie' nie jestem pewien, bo robiłem jak zwykle

# apt-get dselect-upgrade

a równolegle ogłądałem film (mam tak szybkie łącze, że wymiękam :-/), po
filmie podczas wyłączania system się 'zawiesił' (nie potrafił
odmountować którejś partycji podczas zamykania) i wyłączyłem blaszaka metodą
'press power button' i to było pewnie przyczyną zmiany atrybutu
instalowanego pliku (ponieważ upgrade leciało w tle nie wiem gdzie
się zatrzymało)

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /