Re: znikajaca nagrywarka

On Mon, 31 Jan 2005 05:59:42 +0100
mariusz <kielpi@poczta.onet.pl> wrote:

> Pewnie ze samo sie nie wylaczy ale po przejsciu na 2.6 wywalilem z
> apend w lilo hdb=ide-scsi i hdd=ide-scsi (po powrocie na 2.4.27
> przywrocilem.) .Poza tym moze zale wynikaly z tego ze dlugo juz
> pracowalem na 2.6.8 i dzialalo bez zadnych interwencj az do ktoregos z
> update-ów. I to mnie wlasnie najbardziej wkurzylo :)

Pokaz 'lsmod' dla jadra 2.4 oraz 2.6

> Poprawnie jak sadze - patrz wyzej . cdrecord wykrywa z opcja --scanbus
> dwa napedy i na 2.4.27 i 2.6.x. Ale podczas nagrywania (2.6.8),
> niewazne z k3b czy z lini polecen (testowalem cdrecord), konczy sie
> bledem podczas fixacji plyty i jakos magicznie znika przestaje
> funkcjonowac urzadzenie ATAPI:1,0,0 czyli nagrywarka wlasnie. I robi
> to dosyc skutecznie bo /dev/sr1 tez przestaje dzialac tzn plyty sie
                         ^^^^^^^^
Yyyy? To w koncu uzywasz atapi czy scsi?
Pokaz konfig cdrecord'a i dowiazania do urzadzen (nagrywarka, cdrom).

> Przeczytalem . Moze i faktycznie sie unioslem ale od Debiania oczekuje
> czegos wiecej.

To nie kwestia dystrybucji (co juz pisalem), tylko jadra i jego
konfiguracji.

> Przechodzilem roznie bledy Aurox-ow, Fedor,
> Mandrake-kow i postanowilem przejsc na Debiana wlasnie. Woody jednak
> jest nieco za stary. Czekam wiec na zamnrozenie Sarge-a.

Jesli to workstacja (tak zakladam), to co Cie powstrzymuje przed sid'em?
Sarge niedlugo tez bedzie nieaktualny (pewnie w chwili wydania).

--
Piotrek Bińkowski | Mnie się widzi, że gdyby nie komercyjne firmy
  UnRegistered    | żadnych niusów by nie było.