Re: znikajaca nagrywarka

On Sun, 30 Jan 2005 22:17:45 +0100
mariusz <kielpi@poczta.onet.pl> wrote:

> Ja mam to czytac ?
> Jakby sie kolega wczytal w watek to by wiedzial ze sprawa dotyczy
> kerneli z paczek Debiana ktore zainstalowalem z update. A ci co je
> paczkowali to chyba sie z tym zapoznali - prawda.

No zazwyczaj najprosciej jest od lewej do prawej i z gory na dol (ironia
niezamierzona ;->).
Czytalem watek od poczatku, i wiem, ze sprawa dotyczy kerneli
debianowych. Jednak nic to nie zmienia. Skoro poprzednio na 2.4
korzystales z emulacji scsi, to po przejsciu na 2.6 samo sie to
automagicznie nie wylaczy.

> Zreszta po przeczytaniu nic nowego to wnioslo. Opisane tam kroki juz
> wczesniej zrealizowalem bo boje z ukladem kernel cdrecord i k3b tocze
> od dawna.

Czyli przeszedles na atapi (poprawnie) i nadal nie dziala? Znaczy co
konkretnie? Cdrecord nie wykrywa nagrywarki, czy k3bsetup sobie z czyms
nie radzi?

> Ale w Debianie po raz pierwszy - stad te posty.   Mozna
> ubolewac za to nad czym innym. Debian kojarzyl mie sie do tej pory z
> ostoja spokoju i rozwagi. A coraz wyrazniej widac  ped do nowosci
> takze w tej dystrybucji.

Dramatyzujesz. Za Ciebie nic sie samo nie zrobi. Przejscie na nowsza
serie kerneli wymaga zazwyczaj przeczytania kilku readme, zeby zapoznac
sie ze zmianami. I tyle.

--
 Piotrek Bińkowski