Re: znikajaca nagrywarka

Dnia niedziela, 30 stycznia 2005 00:07, mariusz napisał:
> Witam ponownie
>
> Jeszcze pare dni swobodnie nagrywalem plyty za pomoca k3b w Sarge-u a teraz
> po upgrade do nowszej wersji kernela i cdrecord  nici z nagrywania. Proces
> nagrywania sie zaczyna, ale konczy sie bledem.Szybko okazalo sie za pomoca
> cdrecord --scanbus ze po prostu znika urzadzenie nagrywarki.
> Wizyta w katalogu /dev potwierdzila to stwierdzenie "no such device". Musze
> przyznac ze jest to juz powaznie irytujace. Przeszedlem przez kilka
> dystrybucji i w kazdej byly jakies problemy z nagrywaniem ale w Debianie
> [...]

Koncze watek. Powrot do kernel 2.4.27 zakonczyl cala sprawe.
Moj komentaz  - wezcie ten caly kernel 2.6.8 (ale rowniez 2.6.8 oraz 2.6.10 -
vanilia)  do "kosza" wyrzucie - jeszcze dlugo na desktopy do biura nie bedzie
sie nadawal ! Jak calos dziala na 2.6.7 nie wiem bo sie nie chce skompilowac
a juz dosc czasu na to wszytko stracilem.