Re: znikajaca nagrywarka

Dnia niedziela, 30 stycznia 2005 00:24, Lech Karol Pawłaszek napisał:
> Dnia niedziela, 30 stycznia 2005 00:07, mariusz napisał:
> [...]
>
> W sumie nie podałeś wersji kernela. Czy kernel waniliowy, czy Debianowy. Co
> wg. Ciebie oznacza "no such device"? (to, że nie ma dowiązania /dev/cdrom
> czy rzeczywiście zaginęła nagrywarka, czy może to, że nawet dmesg nie
> pokazuje urządzenia). Używasz udev, devfs?
>
> Niestety dziś piłem herbatę z ekspresu i fusów brak.
>
> Rozumiem, że używasz sarge. Zwyczajowo powinien być w miarę stabilny, lecz
> czasem i w testing znajdą się jakieś kwiatki. :-)

cdrecord uruchomiony z liniii polecen konczy dzialannie w taki to sposob
po czym urzadzenie /dev/sr1 czyli moja nagrywarka przestaje byc widoczna dla
systemu

cdrecord: No such device or address. Cannot send SCSI cmd via ioctl
cdrecord: No such device or address. Cannot send SCSI cmd via ioctl
cdrecord: No such device or address. Cannot send SCSI cmd via ioctl
./nagraj_iso: line 1:  4933 Naruszenie ochrony pamięci  cdrecord -overburn
driveropts=burnfree -v driver=mmc_cdr dev=1,0,0 speed=52 $1