Re: polskie znaki w nazwach plikow spakowanych zipem

Dnia niedziela, 30 stycznia 2005 00:15, mariusz napisał:
[...]
> Jadro mam standardowe wiec z loop device w kernelu raczej jest
> Prosze jeszcze tylko o mala podpwiedz w jakiej paczce jest ten losetup bo
> wyszukiwanie w synapticu spelzlo na niczym.

losetup znajduje się w katalogu /sbin i pochodzi z paczki mount
Do wyszukiwania plików w paczkach można wykorzystać packages.debian.org
(powinno wstać niedługo) albo apt-file. Jakieś inne pewnie też są, ale ja nie
znam.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]