[OT]: co to ten "tudzież" (Było: Re: Graficzny Bootloader)

Dnia sobota, 29 stycznia 2005 22:21, Wojciech Ziniewicz napisał:
[...]
> masło maślane. ale tudzież nie oznacza "dokłądnie" tego samego co "i"
>
> :) nie kłóćmy się jednak o spójniki aczkolwiek , jednak, co więcej
>
> ,żeby nie popaść w niepotrzebne spory :PPP

No to jeszcze raz.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63334

Nie męczyłbym listy takimi problemami, gdyby nie to, że ostatnio zauważam
geometrycznie rosnącą tendencję do używania tego słowa.

Onegdaj już zwracałem uwagę jednej osobie.

Ja lubię nowe słowa i zawżdy chętnie sięgałem po nowe słowa, lecz lepiej
wiedzieć co się mówi, prawda?

Cóż. Lecę na wieczorne ablucje.

Pozdrawiam. ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]