Re: Graficzny Bootloader

Dnia piątek, 28 stycznia 2005 20:32, Robert Mońka napisał:
> Dnia 28-01-2005, pią o godzinie 20:16 +0100, Wojciech Ziniewicz
[..]

Mam nadzieję, że wiesz znaczenie słowa tudzież (czyli spójnik oznaczający
dokładnie to samo co "i" ;-)

> Całkowicie graficzne menu gruba. Większe litery, dodatkowe menu na dole
> z możliwością wyboru np. konkretnej wersji językowej. Wszystko
> działające z myszą. Jasny gwint... niech ktoś mi pomoże i podrzuci linka
> do screena.

screen'a nie mam, ale może chodzi Ci o PUPA ? ;]

http://www.nongnu.org/pupa/
http://gnu.open-mirror.com/software/grub/grub.html#GRUB2

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]