VPN (Strongswan) i problemy z konfiguracją

Witam..

Skompilowałem na serwerze jajko 2.4.29 + Strongswan 2.3.0
Zgodnie z manualami, stronami... zapisałem plik konfiguracyjny dla
sytuacji typu RoadWarrior (Linux jako server + Windows 2000/XP jako
RoadWarrior) jednak mam poważne problemy ze sprawdzeniem tej
konfiguracji...

Może więc znajdzie się osoba z doświadczeniem w konfiguracji VPN,
która miałaby troszkę czasu i ochcoty i pomogła mi...

Pozdrawiam
Piotr Szmigielski
'Press any key to continue or any other key to quit'
Reply To: smig1o@gazeta.pl
ICQ# 236063520     GG# 1950736