Graficzny Bootloader

Powiedzcie mi, jak zrobić graficzne ładowanie systemu (nie mówię tu o bitowej mapie przy wyborze jądra w lilo), ale takie jak np ma mandaryna, czyli, w trakcie ładowania jądra pokazuje się grafa na full ekranu, i pasek ładowania, łacznie z theme, które można sobie własnoręcznie dołozyć, nawet nie wiem czego mam szukać, zagooglowałem ale nic interesującego nie znalazłem, nie wiem jaka nazwa pakietu za to odpowiada.
Z góry dzięki za odpowiedź

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel