Re: dwa pytania

On Tue, 25 Jan 2005 17:33:58 +0100, Marcin Sochacki wrote

> U mnie w openwebmailu (który zresztą chyba jest lepszy niż neomail,
> polecam) zmieniłem ze suidperl na perl i poszło. Skrypty oczywiście
> mają atrybut suid (sprawdzałeś?). Może partycja jest podmontowana
> w trybie nosuid?

Zainstalowalem openwebmaila. Po zamianie /usr/bin/suidperl -T na /usr/bin/perl
-T dziala. Neomail nie dziala w zadnej kombinacji, a szkoda, bo openwebmail to
troche kolumbryna :). Wyglada to tak, jakby chekmail.pl wogole sie nie
wykonywal z komunikatem w apache "can't access() script"
> Inna sprawa, jeszcze SuExec z apache'a może się do czegoś czepiać, może
> warto sprawdzić suexec.log.
czysto.

POwalcze jeszcze mimo wszystko z neomailem, powalcze z fast cgi do
openwebmaila, (wyczytalem, ze dziala z nim kilkaktornie szybciej :)) i z tym
jabberem, jezeli znajde rozwiazanie napisze.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi :).

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--