Re: ograniczenie download

Witam,

> mod_throttle i mod_bandwidth

zrobilem z uzyciem mod_bandwidth
dziala slicznie
pisze na grupe, bo napotkalem pewne problemy, ktore sadze, ze
wystepuja tylko w debianie (ja mam woody) i moze komus sie te uwagi w
przyszlosci przydadza.

- wbrew zaleceniom z wielu roznych manuali na Inecie nie tworzymy
takiej struktury:
/tmp/apachebw
/tmp/apachebw/link
/tmp/apachebw/master

nasz debian trzyma to w:
/var/state/apache/mod_bandwidth/
/var/state/apache/mod_bandwidth/link
/var/state/apache/mod_bandwidth/master

w debianie nie dziala skladnia:
BandWidthDataDir <directory>
po jej umieszczeniu w httpd.conf wali bledami

gdy po odpaleniu w error.logu apacza wali bledami w stylu:
[error] (2)No such file or directory: mod_bandwidth :
Can't create/access master file /var/state/apache/mod-bandwidth/master/769:1422653
trzeba zrenamowac w powyzszych linkach mod_bandwidth na mod-bandwidth
niby piedolka, ale mozna na tym sporo czasu stracic, gdy sie szybciej
robi niz czyta :)

to w zasadzie wszystkie problemy jakie napotkalem, reszta dziala
super, polecam

apache 1.3.26-0woody6
mod wziety z /usr/lib/apache/1.3/mod_bandwidth.so
(do httpd.conf trzeba dopisac z palca, bo w domyslnym konfigu w ogole
ta linia nie wystepuje, pomimo ze modul jest)

 Michał                            mailto:coor@kkr.org.pl
--
www.kkr.org.pl
www.wrc.net.pl