kalendarz miesieczy/roczny?

Witam,
czy ktos moze polecic tego typu kalendarzyk, zebym mogl wpisac
np 8 - zus, 18 - haracz1, 23 - vat, w miesiecznym, a w rocznym
np urodzinki znajomych, i w jednorazowym, jednorazowo zaplanowane
wydarzenia i zeby tento kalendarzyk wysylal mi maila, wiadomosc na
jabberze, i/lub byl dostepny jako fragment do wbudowania w strone
startowa przegladarki ? (dla posiadajacych wlasny serwer i strone
statowa na nim (np ja;) )

jesli o takim czyms nikt z listowiczow nie wie, to prosze o sugestie
co powinno jeszcze sie znalezc w takim 'organizerze', bo mam zamiar
napisac taki kalendarzyk jak w powyzszym 'marzeniu' (c/php)

Pozdrawia Marek
 mx0@[jabber.]wp.pl

W styczniowym numerze "Zwierciadła" - "Fitzcarraldo"
pierwszy film z serii 3 x Herzog. Zbierz wszystkie filmy i wygraj
limitowaną edycję kolekcjonerską.
http://klik.wp.pl/?adr=www.zwierciadlo.pl%2F0105%2Fdefault.asp&sid=304