Re: woody postfix + authdaemon z cyrusa

Witam,

Dnia nie, sty 23, 2005 at 03:52:41 CET, yanek@kenay.com napisał:

> ZTCW w woodym generalnie jest jakiś problem z pożenienim sasla z postfixem,
> trzeba korzystać z backoprtów (albo źródeł). Rozwiązaniem jest sarge,
nie kompilowalem i nie uzylem backportow i dziala ;

> zrobiłem tak na wyrost bo miał się ustabilnić lada dzień (i tak czekam pół
> roku) -  na razie nie ma problemów.
wlasnie chcialbym tego uniknac.. albo sie doczekam stabilizacji sarge
albo sam wczesniej przejde :(

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:      "Umieram i nic innego mi nie zostało jak tylko,      :.