Re: [FLUG] Orzel do wykonywania schematow elektronicznych inaczej Eagle.

Arek napisał.
> Generalnie powinienneś szukać w bilblotekach special,
> ale szczerze mówiąc wątpie czy znajdziesz.
> Ale nie martw się na zapas, w eagle'u bardzo łatwo
> tworzy się własne bibloteki z symbolami i obudowami.
> Generalnie tworzy się symbol graficzny który może być dowolny,
> dokłada do niego piny - czyli wejścia sygnałów.
> Potem tworzysz package gdzie umieszczasz fizyczne rozmieszczenie
> punktów lutowniczych i gabaryty urządzenia.
> Potem tworzy się device gdzie odpowiednim pinom z symbolu
> przyporządkowuje się odpowiednie pad'y (punkty lut)urządzenia.
Witam.
Dziekuje za porade. W katalogu special nie znalazlem
oznaczenia palnika ksenonowego lampy blyskowej.
Proba wyedytowania dodatkowego oznaczenia rowneiz nie udala mnie sie
gdyz pod poszczegolnymi ikonami i otwierajac poszczegolne menu nie
znalazlem drogi do edycji wlasnych oznaczen. Na razie ten problem
rozwiazalem doraznie rysujac na planszy ze schematem
oznaczenie wykonane z 2 lukow i 2 kritkich odcinkow wyrysowanych
przewodem ikonka wire. No i opis lampa blyskowa. Dalej
kontynuuje odtwarazanei tego schematu z uklladu aparatu fotograficzngo.
W miedzyczasie jezeli mozna prosze o wiadomosc jak edytuje sie
wlasne oznaczenia elementow. Ta znajomos moze przydac sie na
przyszlosc gdyby np. przyszlo rozrysowac jakis uklad lampowy, a
tu oznaczen lamp nie ma. Ach majac schemat naprawianego ukladu
duzo lepiej idzie robota. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0