Po zimowisku.

Krzysztof Zubik napisał.
> Marcin Sochacki napisał.
> Witam.
> Impreza wspaniala i zdjecia rowniez. :))) Bardzo
> dobrze, ze wogole juz co kolwiek zainteresowala sie telewizja
> spotkaniami
> linuxowymi. Co prawda, to Telewizja Regionalna Polwysep Helski
> jednakze na poczatek i to dobre. Juz bedzie cos wiecej wiadomosci
> o naszych spotkaniach w naszym kraju. Miejmy nadzieje,ze na naszych
> przyszlych spotkaniach rowniez zawitaja ekipy TV. Plany naszych
> przyszlych spotkan na raszcie rysuja sie coraz ciekawiej.
> [...]
Witam Wszystkich.
Mam chwilke czasu. W grupkach linuxowych dzis niewiele sie dzieje.
Ja pragne przekazac wiadomosci o zeszlotygodnoiowym zimowisku w
Pucku. Mielismy wspaniala impreze razem z harcerzami w malym osrodku
wypoczynkowym. W sobote rano juz w Gdynii na dworcu spotkalem sie
z harcerzami i razem pojechalismy do Pucka. JUz jadac rozmaialismy
oczywiscie o Linuxe i w pociagu wykonalem pierwsze zdjecia.
POzniej juz po sniadaniu rozpoczelismy cykl dwudniowych prelekcji.
Najpieerw Adam Radlowski omowil programy Giss i Grass do analizy danych
o przestrzeni geograficznej. Inne proelekcje. Ksztaltowanie
ruchu na routerach. Omowil nam Michal traq Zuchowski.
Python programowanie w GTK omowione przez Michala Nowikowskiego.
Bartek Filipowicz powiedzal nam o Parot Perl 6.
Pracownicy z Netii, ktora doprowadzila lacze internetowe do osrodka
omowili nam dzialalnosc firmy dotyczaca budowy sieci komputerowych.
Nastepnie Mateusz Wlosek omowil podstawy Linuxa dla harcerzy.
Maciej Jan Glowacki omowil budowe wlasnej dystrybucji
metoda addytywna.
O linuxowych kioskach internetowych opowiedzial nam Marcin Sochacki
Wanted.
Z kolei o Informatyzacji w Polsce i obecnie omawianych w zwiazku
z tym ustawach opoweiedzial nam Zdzislaw Andrzej Kaleta.
Tak, to pokrotce wygladaly nasze zajecia.
W sobote zawitala do nas ekipa z Telewizji Regionalnej
Polwysep Helski. W nocy z soboty na niedziele mielismy ognisko
gdzie milo nam czas uplywal gdy piekilsmy sobie kielbaski i
rozmawialismy. Pozatym spacery po okolicy na plazy i po miescie.
Zapraszam do ogladania zdjec link na poczatku i umieszczania komentarzy.
Ja moje zdjecia umieszcze we wlasnej witrynie internetowej pozniej
o czym powiem.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0