takie pytanko....

Witam!

mam w domku siec komputerowa zlozona z trzech kompow. To sa moj, mojej siostry i mamy. Siostra i mama uzywaja kompow tylko do GG i do przegladania netu...
Z nieiadomych przyczyn moja siostra ma niesamowite wrecz zdolnosci niszczycielskie...myszke zepsula po 15 minutach, tak samo klawierke..nie wiem co sie stalo...
ale nie wazne! moje pytanko jest takie: aby ograniczyc koszta, chcialbym aby i mama i siostrzyca korzystaly z linucha, mam jednego kompa z celeronem 433 i 196 mb ramu
Chcialbym, aby dzialal jako serwer udostepniajacy polaczenie. I tu pojawia sie moje pytanie..czy bezpiecznie byloby uruchomienie na tym kompie dzielenia
lacza i do tego uruchomienie uslug np. LTSP??? bardzo mnie to interesuje...mialbym dwa kompy mniej do naprawy..poradzcie...

Pozdrawiam Lukas_CoX