Re: postfix i sasl-cyrrus

hej a gdzie jest jakis ladny opis
postfix + mysql + sasl + quota ?
Pozdrawiam

> Nie wiem czym. Najpierw pokaz jakie bledy Ci wyskakuja.
>
> BTW, czy Ty przypadkiem nie potrzebujesz po prostu zainstalowac
> paczki postfix i postfix-tls?

IMHO TLS nie ma nic do rzeczy :> wedle opisu 'ksiazkowego' potrzeba
SASL i Postfix z wkompilowanym SASLem. Swoja droga jakby komus to
zadzialalo (najlepiej dla wersji niestabilnej) to bylbym wdzieczny za
kontakt. TLS mi dziala bez problemow (ale to zupelnie inna bajka).

Przy okazji - czy ktos uzywa konfiguracji z postfix-mysql? U mnie sa
jakies klopoty - postmap -q daje prawidlowe odpowiedzi a postfix
szaleje (nie laczy sie z mysql)...

WD