IrDA i Nokia 6310i

Witam wszystkich, niestety nie wiem jak, próbowałem się dostosować do tego artukułu:

http://people.debian.org/~wouter/laptop2/node13.html

a mimo tego nie jestem w stanie połączyć irdą mojej komóreczki z laptokiem (Toshiba Satellite Pro 4600) już zaczynam podejrzewać, że IrDA jest gdzie indziej niż przystwaiam komórkę :)))) Czy tkoś mi może przedstawić po krótce howto zrobić? Bo jakoś nie mogę znaleźć w sieci nic konkretnego.

Zainstalowane pakiety:
offtza@toszyba:~$ dpkg -l | grep ird
rc  irda-common    0.9.14-17      IrDA management utilities
ii  irda-utils     0.9.16-8       IrDA management and handling utilities

Poza tym pakiety te mają domyślne ustawienia, wogóle nie wiedziałem jak to tam poustawić :(
Nie miałem czasu poczytać, czas nagli a tu takie szopki :))))
Za pomoc z góry dziękuje

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel