zapasowy serwer poczty

Witaj lista!

moje pytanie jest zwiazane z postfixem oraz wpisami dns - mx

mam serwer poczty i kilkanascie domen

glowna domena jest ustawiona w postfixie, reszta to virtualki

dla domeny glownej mam wpisy mx na moim serwerze jak i na drugim ktory
sluzy za zapasowy dla poczty gdy glowny padnie. MOje pytanie to: czy
jest mozliwe ustawic wpis mx tylko jeden dla domeny glownej a w
postfixie ustawic tak aby lapal poczte wszystkich domen ?? czy
pozostaje zrobic kilkanascie wpisow MX w dnsie ??? jak to najzgrabniej
rozwiazac aby poczta z wszystkich domen byla lapana przez zapasowy
serwer gdy glowny "lezy" ???

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras