Re: Orzel do wykonywania schematow elektronicznych inaczej Eagle.

Krzysztof Zubik napisał.
> Jacek Konieczny napisał.
> Witam.
> Wiec pozniej poprobuje odebrac nadane prawa zapisu i zobacze czy
> Orzel bedzie dzialal.
Witam.
Mialem kolejna chwilke, zeby zajac sie Orlem.
Obecnie rzeczywiscie po odebraniu mozliwosci zapisu dla
grupy i pozostalych uzytkownikow dla podkatalogu bin
Eagle dzuiala. Dodam jeszcze, ze przy pierwszym udanym uruchomieniu
on pyta sie czy w katalogu/home/uzytkownik dodac kolejny podkatalog
eagle. Podalem tak i w nim umieszcza sie wykonane schematy *.sch
Aha od Adama dowiedzalem sie, ze *.sch od ORCad dosowego i windozowego,
to inne formaty nie kompatybilne z Eaglowymi wiec nie mozna
pomiedzy nimi przenosic schematow.
Kolejne pytanie Czy da sie powiekszyc czcionki pod Gnome
wewnatrz okna Control Panel Eagle 4.13 Light i wewnatrz
okbna z wykonywanym schematem. Mnie sie dla Gnome udalo
powiekszyc czcionki poprzez start -->Preferencje --> czcionki

W linii Czcionka uzywana przez aplikacje sans z 10 powiekszyllem na 12
co mnie jedynie powiekszylo czcionki w Panelu.

W linii Czcionka uzywana przez biurko sans z 10 powiekszyllem na 12
powiekszylo mnieczcionki przy ikonach na pulpicie.

W linii Czcionka tytulu okna sans z 10 powiekszyllem na 12
powiekszylo mnie czcionki wlasnie w tytule okna Eagle (gornqa belka.)

W linii Czcionka terminala Minispace 10.
Jej nie zmienilem gdy6z ona wg. mnie dotyczy emulatora terminala.
Proby jej zmiany tu mnie niczego nie zmienily.
Jednakze nie widze mozliwosci zmiany czcionek wewnatrz okienek.
Czy wogole takie sa i jak nimi sie posluzyc najlepiej jaik
mozna je inaczej czy i jak je wyklikac?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0