Re: Problem z instalacja/deinstalacja pakietu

> Tak na szybko, to skopiuj sobie z innego systemu run-parts. A tak
> bardziej długodystansowo to bym radził mke2fs i reinstall.

ano jakoś przegapiłem ten plik....to chyba dlatego, iż rozmiar i data
utworzenia zgadzały się (dla pozostałych plików, które "naprawiałem" wszystko
było kompletnie rozsypane), tylko zawartość nie do końca..

reinstalka?...ok, planuje to już od ponad roku ;)....ale na razie działa,
pewnie jeszcze chwilkę zostanie.

Dzięki za radę!

pozdrawiam,
Pawel Janik