Re: Gmail

On Tue, Jan 18, 2005 at 02:49:31PM +0100, Paweł Tęcza wrote:

> No jestem w stanie, bo nie mam tam konta :) Zwroc jednak uwage,
> ze jesli WP zrobi Ci jakis numer, to mozesz ich skarzysz, a gdy to
> nie pomaga, to wsiadasz z bomba do pociagu, jedziesz do Gdanska
> i wzywasz telewizje... ;) A Google gdzie jest? Mam leciec za ocean?

Czytałeś jakikolwiek regulamin _darmowych_ kont pocztowych?
Po przeanalizowaniu tego bełkotu jedyne co wychodzi, to że możesz
im gówno zrobić, a oni Ci gówno gwarantują ;)

pozdr,
fEnIo
--
      _  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska