Re: Gmail

1. Gmail daje dokładnie 1GB. nie mniej nie wiecej. sprawdziłem. Film
na firmowym łączu 10 mbit wszedł w 30 minut. proponuje poczytać sobie
jak rozwijał się gogle to zrozumiecie czemu może tyle dawać. Moja
firma z resztą też daje 1GB.
2. Poważnie rozważa rozszerzenie do 1TB.
3. Moge zamontować sobie jako dysk , inne tego nie mają.
4. Prędkość praktycznie nielimitowana (wielkość przesyłki też)
5. Najważniejsze - POWERED BY gOOGLE
6. ady mi nie przeszkadzają, wręcz je lubie, nie zawalają w ogole miejsca
7. Są serwery POP3 i SMTP, nie tylko WWW. Niedawno to uruchomili.
8. Jest Forward na inne konto (na interii np tego nie ma)
9. Jest BArdzo dobry antyspam. Dostaje codziennie nie mniej niż 1 list
spamowy i w 99% trafia do folderu spam.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz