Re: Gmail

On Tue, Jan 18, 2005 at 02:23:48PM +0100, Marcin Sochacki wrote:

> A jesteś w stanie zagwarantować, że Twojej
> - poczty na WP nie będzie można wyszukać na szukaj.wp.pl,
> -           Onecie                                 onet.pl,
> itd.

No jestem w stanie, bo nie mam tam konta :) Zwroc jednak uwage,
ze jesli WP zrobi Ci jakis numer, to mozesz ich skarzysz, a gdy to
nie pomaga, to wsiadasz z bomba do pociagu, jedziesz do Gdanska
i wzywasz telewizje... ;) A Google gdzie jest? Mam leciec za ocean?

> A masz do WP, Onetu, Interii, Hotmaila czy innych dostawców kont darmowych?
> Bo jasnym jest, że Gmaila nie należy porównywać z kontami komercyjnymi
> czy na własnym serwerze, a z innymi darmówkami.

Jasne, ze nie mam. Nie korzystam jednak z ich uslug, bo nie musze,
a nie dlatego, ze im nie ufam.

> To wgraj 1 GB i się przekonaj. Bosz, co za niedowiarek. Ludzie napisali
> nawet software umożliwiający montowanie tej skrzynki jako filesystem
> w Linuksie czy pod Windows i jak sądzę dokładnie przetestowali, że
> mieści się tam faktycznie 1 GB.

No taki juz jestem, co zrobic? I w dodatku jak Google dla swoich ufnych
uzytkownikow uruchomi internetowy bank, to tez nie skorzystam.

Ale ja wcale nie twierdze, ze dla jednego uzytkownika to sie nie uda.
Powatpiewam tylko w to, ze starczy im miejsca dla wszystkich
uzytkownikow, choc przeciez kazdemu obiecuja 1GB. Chyba masz swiadomosc,
ze gdy szacuje sie potrzebna przestrzen dyskowa, to nie przyjmuje sie,
ze w danej chwili wszyscy beda miec zapchane skrzynki.

> Zapewne nie, ale zwykle nie zapychają, bo nie mają takiej potrzeby.
> Widzisz w tym jakiś problem? W miarę zapotrzebowania będą dokładać
> kolejne dyski i już.

Tak beda dokladac i dokladac, az w koncu wszyscy ludzie beda miec 1GB
konta w GMailu - nawet Chinczycy ;) Zazdroszcze im tych nieograniczonych
zasobow.

Pozdrawiam,

P.