Re: Gmail

On Tue, Jan 18, 2005 at 01:29:30PM +0100, Paweł Tęcza wrote:
> Ale powiedz mi tak szczerze, jakie naprawde zalety ma GMail,
> bo chyba zdajesz sobie sprawe, ze ten 1GB na skrzynke to
> marketingowa sciema i ze indeksuja Ci prywatna poczte?

Jeśli chcesz mieć wyszukiwarkę, to bez indeksowania i tak się nie
obejdzie. To raz.

Indeksowaniem zajmują się maszyny, a nie ludzie. Nikt nie czyta Twojej
prywatnej poczty. To dwa.

Indeksowanie ma na celu odpowiednie targetowanie TEKSTOWYCH reklam,
a nie, jak w innych webmailach, puszczanie na oślep _nietargetowanych_,
_graficznych_ bannerów. To trzy.

Moim zdaniem rozsiewanie tego strachu przed indeksowaniem w Gmail, to
FUD nie mający pokrycia w rzeczywistości.

A 1GB to nie marketingowa ściema, tylko fakt techniczny, niepodważalny.

Wanted